Размер шрифта: A A A
Цвет сайта: A A A A

Raqamli bankingni rivojlantirish bo’yicha qo’mita

Qo‘mitaning maqsadi loyiha faoliyatining shaffofligini ta’minlash, Loyiha jarayonlarini nazorat qilish, shuningdek, Bankni rivojlantirish strategiyasi, raqamli transformatsiya va innovatsion rivojlanishni amalga oshirish uchun IT-arxitektura, mahsulotlar va jarayonlarni raqamlashtirishga investitsiyalar samaradorligini tushuntirishni ta’minlashdan iborat. Bankni rivojlantirishga qaratilgan Loyihalarni amalga oshirishga ko‘maklashish, raqamli bankingni rivojlantirish, bank guruhlari uchun raqamli bankni rivojlantirish tizimini tahlil qilish, takomillashtirish va mustahkamlash.


Auditorlik qo‘mitasi

Qo‘mita faoliyatining asosiy maqsadi bankda tegishli ichki nazorat tizimini tashkil etish va qo‘llab-quvvatlash hisoblanadi

Qo’mitaning vazifalari:

  • moliyaviy hisobot va ichki audit siyosatini ishlab chiqish va tasdiqlash jarayonida ishtirok etish;
  • nazorat, moliyaviy va boshqa hisobotlarning taqdim etilishi, to’liqligi, ishonchliligi ustidan nazorat o’rnatish;
  • Kengash yig’ilishlari uchun axborot tayyorlash va o‘z vakolati doirasiga kiruvchi masalalar bo’yicha Kengashga hisobotlar taqdim etish;
  • bankning ichki va tashqi auditorlar bilan o‘zaro munosabatlarini nazorat qilish;
  • ichki audit xizmati rahbarini lavozimga tayinlash (ishdan bo‘shatish) masalasini ko‘rib chiqish va Kengashga taklif kiritish;
  • har chorakda ichki audit xizmati hisobotlarini o‘rganish va Kengashga taqdim etish;
  • mazkur tizimlarning samaradorligi va izchilligini ta’minlash maqsadida bankning ichki nazorati va ichki audit tizimini baholash, ichki audit tekshiruvlari rejalari va ularning davriyligini ko’rib chiqish, ichki audit xizmati rahbari tomonidan o‘ziga yuklangan vazifalarning bajarilish darajasini baholashda ishtirok etish va o‘z fikrini bildirish;
  • har chorakda kamida bir marta ichki audit xizmati rahbari bilan uchrashish va ichki audit xizmati faoliyatiga bog’liq masalalarni muhokama qilish;
  • tashqi auditor takliflarini baholashda Kengashga amaliy yordam ko‘rsatish, tashqi auditorni tanlashda Kengashga tavsiyalar tayyorlash;
  • Kengashga tashqi auditorlar xizmatlari uchun haq to‘lashning maksimal miqdori va ular bilan shartnoma tuzish (bekor qilish) to‘g‘risida takliflar kiritish;
  • tashqi auditorlar uchun texnik topshiriqlarni ishlab chiqishda Kengashga amaliy yordam ko‘rsatish;
  • ichki va tashqi audit hisobotlarini qabul qilish va qonun hujjatlari, bank siyosati va mahalliy hujjatlardagi nomuvofiqliklar hamda nazorat qiluvchi bo‘linmalar tomonidan aniqlangan kamchiliklarning bank Boshqaruvi tomonidan bartaraf etilishini nazorat qilish;
  • tashqi audit hisobotlari va xulosalarini ko‘rib chiqish va ularni Kengashga taqdim etish;
  • tashqi auditorlarning faoliyati qoniqarsiz bo‘lgan hollarda ularni o‘zgartirish bo‘yicha Kengashga takliflar kiritish;
  • bank faoliyatining shaffofligi, shuningdek, ma’lumotlar oshkor etilishining aniqligi va to‘g‘riligini ko’rib chiqish;
  • o‘z faoliyati to‘g‘risida hisobot tayyorlash va hokazo.


Xodimlarni baholash, rivojlantirish va mukofotlar qo'mitasi

  • Bank xodimlarini boshqarish va rivojlantirish sohasidagi asosiy qoidalarni amalga oshirish;
  • qo'yilgan vazifalarni samarali bajarish uchun bank va uning tarkibiy bo'linmalarining sanoqli xodimlarini monitoring qilish va optimallashtirish;
  • korporativ qadriyatlarni rivojlantirish va bankning korporativ madaniyatini joriy etish;
  • bankning barcha xodimlariga individual ustamalar va boshqa turdagi rag'batlantirish to'lovlarini belgilash to'g'risida qaror qabul qilish (zarur bo'lganda);
  • bank va uning tarkibiy bo'linmalari xodimlariga ish haqi va boshqa to'lov turlari bo'yicha ustamalar shkalasini belgilash;
  • bank xodimlarini o'qitish (qatnab o'qish va kechki o'qish) uchun to'lash to'g'risida qarorlar qabul qilish;
  • kollegial qarorga muhtoj bo'lgan xodimlar bilan ishlash masalalarini ko'rib chiqish.

Bankdagi manfaatlar to'qnashuvlarini hal qilish bo'yicha komissiya

Aktsiyadorlar, mijozlar, boshqaruv organlari a'zolari va bank xodimlarining manfaatlar to'qnashuvi to'g'risidagi og'zaki va yozma bayonotlari va da'volarini hisobga olgan holda nizolar yuzaga kelishiga yo'l qo'ymaslik, shuningdek, yuzaga kelgan yoki yuzaga keladigan nizoni bartaraf etadigan qonuniy va asosli bo'lgan, yechimni qidirish.


So’rov

"Kapitalbank" ATB da xizmat ko'rsatish sifati sizni qoniqtiradimi?
Belgilangan matnni tinglash uchun quyidagi tugmani bosing Powered by GSpeech